Poszukujemy kandydatów na stanowisko „inspektor ds. obsługi mieszkańców”.
Główne obowiązki:
- Wdrażanie Programu Karty Mieszkańca.
- Promocja Programu Karty Mieszkańca.
- Obsługa interesantów.
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy.
- Posiadanie wykształcenia wyższego.
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w obszarze informacji gospodarczej, inwestycji, obsługi inwestorów, współpracy z przedsiębiorcami.
- Obywatelstwo polskie.
- Niekaralność.
- Nieposzlakowana opinia.
Predyspozycje osobowościowe:
- Gotowość do uczenia się i samorozwoju,
Umiejętność pracy w zespole. - Odporność na stres.
- Kreatywność.
- Umiejętność organizowania czasu pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kreatywnym Centrum Edukacji i Współpracy Gospodarczej w Hrubieszowie, ul. Staszica 9, 22 – 500 Hrubieszów lub przesłać drogą pocztową na adres: Kreatywne Centrum Edukacji i Współpracy Gospodarczej w Hrubieszowie, ul. Staszica 9, 22-500, do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 9:00